رفتن به بالا
تلفن تماس: 02156071204 و 02156078036
سبد خرید   (0 مورد - 0هزار تومان)
  • سبد خرید شما خالی است.

مجوز حلال چیست؟


مجوز حلال + مجوز حلال چیست + فناوری اطلاعات زیفا

حلال عنوان مجموعه‌ای از نام نشان‌های تجاری (برند) است که بر محصولات غذایی درج می‌شود. این نام برگرفته از معنی غذای حلال است که در دین اسلام آمده است و اولین بار محصولات غذایی حلال در کشور مالزی بوجود آمده است. در چند سال اخیر این علامت تجاری غذایی بصورت یک علامت جهانی از طرف کشورهای اسلامی در دنیا معرفی شده‌ است به ‌طوریکه در کشورهای غیر اسلامی نیز از استقبال خوبی برخوردار شده است. در سال ۱۹۹۷ این استاندارد برای اولین بار در سطح بین المللی مطرح و تعریف غذای حلال در آن انجام شد در این آیین نامه نه تنها تولید و فرآوری محصولات مشمول قوانین حلال می گردد بلکه حمل و نقل ، نگهداری، ذخیره سازی، و هر وسیله و ابزاری که به نوعی در این فرآیند دخیل است را شامل می شود. در حال حاضر برند حلال گستره وسیعی از فعالیت های اقتصادی را شامل می شود از آن جمله می توان به تولیدات دارویی ، بهداشتی و آرایشی و حتی فعالیت های مانند بانکداری ، مسافرت و توریسم اشاره کرد. امروزه علامت حلال علاوه بر اینکه ...

اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی


اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی + شکبه های اجتماعی + فناوری اطلاعات زیفا

اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی: امروزه شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در بازاریابی و به طور کل در کسب و کار اینترنتی دارند به طوریکه با اشتراک گزاری مطالب خود می توانیم لایک و کامنت دریافت کنیم . در این مقاله می خواهیم به اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی می پردازیم . با رعایت موارد زیر می توانیم باعث پیشرفت کسب و کار خود شویم .   طرح سوالات جالب و سرگرم کننده: طرح سوالاتی که برای بیننده خیلی پیچیده نباشد و قابل حل باشد می تواند طرفداران را به فعالیت و کامنت گذاشتن و لایک کردن تحریک کند .   ارسال محتوای مفید: ارسال مطالب مفید و تازه می تواند یک تکنیک ساده در بازاریابی اینترنتی باشد و کاربران برای دیدن مطالب و پست های جالب تر به صفحه شما باز گردند .   قرار دادن آدرس سایت خود در قسمت کاور صفحه: فراموش نکنید که شما باید سایت خود و همچنین زمینه ی فعالیت خود را به بیننده برسانید این انتقال بیشتر و بهتر به کاربران کمک می کند تا بتوانند کسب و کار شما را بشناسند .   ارسال محتوای مناسب در زمان مناسب: فقط پست ...

نکاتی مهم در طراحی سایت های دوزبانه


طراحی سایت دو زبانه + طراحی سایت + فناوری اطلاعات زیفا

نکاتی مهم در طراحی سایت های دوزبانه: در بسیاری از کشورها در سراسر جهان، پتانسیل بالا و نیاز زیادی برای ساخت و طراحی سایت های دو زبانه وجود دارد. هر صاحب وب سایتی می تواند در هر کجای دنیا تلاش کند تا مخاطبان خود را بدین وسیله گسترش دهد و در غیر این صورت طراحی سایت های دو زبانه بیشتر در کشورهایی مورد استفاده است که بیش از یک زبان رسمی در آن وجود دارد.   ممکن است لازم بدانید که وب سایتی انگلیسی/فرانسوی ایجاد نمایید و یا شاید طراحی سایت انگلیسی/اسپانیایی، پرتقالی/اسپانیایی و یا هر ترکیب دیگری از زبان های مختلف نیاز کار شما باشد. همچنین لزوماً نباید زبان انگلیسی، زبان اولیه برای وب سایت شما باشد. به عنوان مثال می توانید در طراحی سایت خود چیدمان و ترتیب فرانسه/انگلیسی داشته باشید.   در حال حاضر سوال از اینجا ناشی می شود که ساختار سایت در وب سایت های چند زبانه به منظور کشف توسط موتورهای جستجو باید چگونه باشد تا شناخت مناسبی از وب سایت برای رتبه بندی مناسب در موتور جستجو ارائه شود؛ به طوری که در فهرست و لیست نتایج مرتبط ...

کاربرد پنل پیام کوتاه در دفاتر بیمه


کاربرد پنل پیام کوتاه در بیمه + پنل پیام کوتاه + فناوری اطلاعات زیفا

کاربرد پنل پیام کوتاه در دفاتر بیمه   پنل اس ام اس، امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی بدون نیاز به هزینه های گراف تبلیغاتی را به مقدار چشمگیری کاهش داده است. با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری روشه های تبلیغات فرق کرده است.دیگر نیاز به چاپ هزاران برگه تبلیغاتی نیست .   تبلیغات به وسیله موبایل دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فرد است . با استفاده از روشهای مناسب و هدفمند نتایج مناسبی به دست خواهد آمد . کافی است شرکت ها اندکی در زمینه بازاریابی موبایل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهی های موردعلاقه مشتریان، آنها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از استراتژی ها و برنامه های مناسب و هدفمند برای جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان در موفقیت این روش تبلیغات تاثیر گزار خواهد بود.   شرکت ها می توانند با ارسال پیامک های تعاملی به مشتریان برنامه های تبلیغاتی خود را گسترده تر و مفیدتر کنند . کاربران می توانند از طریق موبایل از برنامه های حراجی ، محصولات و خدمات جدید و تخفیف مطلع شده و کالا یا خدمات مورد علاقه خود را سفارش دهند. از جمله مزایای مناسب اینگونه ...

طراحی سایت حرفه ای


طراحی سایت حرفه ای + فناوری اطلاعات زیفا + آموزش طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای، عامل حیاتی برای موفقیت آنلاین هنگامی که شما در حال تلاش برای فروش آنلاین هستید، هیچ کس نمی داند که ظاهر شما شبیه کیست، چه نوع لباسی می پوشید ویا صدای شما چگونه است.( مگر اینکه در وب سایت خود ویدئویی از خودتان داشته باشید) در بیشتر موارد اولین بار توسط مشتریان، با ظاهر وب سایت تان و طراحی سایت تان مورد قضاوت قرار می گیرید.   بسیاری از افراد و بازدیدکنندگان فقط 30 ثانیه و یا حتی کمتر در صفحات وب سایت وقت صرف می نمایند. در این 30 ثانیه آنها در مورد مفید بودن اطلاعات موجود در وب سایت شما و همچنین در مورد قابل اعتماد بودن وب سایت شما به عنوان یک منبع، قضاوت می نمایند. ممکن است بپرسید چگونه ممکن است تمامی اینها در 30 ثانیه تعیین شود!   بازدیدکننده تمامی عناوین و سرفصل ها را با یک نگاه اسکن کرده و میبیند که چه چیزی در وب سایت ارائه می شود و با نگاهی به طراحی سایت و صفحه بندی داخلی و گزینه های آن، اعتماد می نمایند. اگر به نظر بیاید که طراحی سایت شما ...

انواع سایت ها


انواع سایت + طراحی سایت + فناوری اطلاعات زیفا

انواع سایت ها   سایت‌های ثابت (Static Website):   این سایت‌ها یکبار طراحی می‌شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آن‌ها قرار می‌گیرد و پس از آن برای تغییر در آن‌ها نیاز به یک طراح حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای سایت است. زبان برنامه نویسی اینگونه از سایتها غالباً HTML و Java Script هستند که در نوع توسعه یافته تر از CSS نیز بهره گرفته می‌شود. این نوع دسته از وب سایت‌ها به صورت HTML ساده طراحی می‌شوند. از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایت‌های ثابت استفاده می‌شود سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارند. علاوه براین کاهش حجم کدها که باعث خوانایی بشتر سایت توسط ربات‌های جستجوگر می‌شود از یک سو و کاهش زمان بارگذاری از سوی دیگر سبب بهتر شدن وضعیت آن‌ها از لحاظ امتیاز دهی موتورهای جستجو یا همان «رنکینگ» می‌شود. سایتهای ثابت قیمت طراحی پایین‌تری را نیز عمدتاً نسبت به سایر سایت‌ها دارند. عدم امکان ایجاد تغییر در این نوع از سایت‌ها توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهرهمندی از گرافیک و ظاهری زیبا می‌شود چرا که همه چیز ثابت است از جمله متون و اندازه تصاویر و همچنین همه ...

Flash در طراحی سایت


طراحی سایت + فناوری اطلاعات زیفا + فلش در طراحی سایت

Flash در طراحی سایت این روزها هنگامی که افراد در مورد فلش صحبت می کنند در واقع عمدتاً به ماکرو مدیا و یا طرح های چشم گیر تعاملی در طراحی سایت اشاره می نماید که زینت بخش بسیاری از وب سایت های امروزی است. در ابتدا فلش در ذهن افراد مثل یک جانور نفرت انگیز خانگی بود، فقط من نمی توانستم ببینم که در طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی هم از آن استفاده می شود.   صفحات شلوغی بسیاری از وب سایت هایی که اغلب طراحی سایت آنها ضعیف می باشد، دارای فایل های بزرگتر از سایز بوده و عاری از هرگونه متن و مطالب مرتبط می باشد. فلش در کم کردن سرعت برای ورود به وب سایت ها، بسیار موفق عمل می نماید. همچنین برای ایندکس شدن صفحات وب سایت توسط اسپایدر ها، یک امر غیر ممکن خواهد بود.   به نظر می رسد این روزها بسیاری از وب سایت های شلوغ و پلوغ و بی نظم، اقدام به جایگزین کرده اند(خدا را شکر) هر چند به تازگی تعدادی از وب سایت ها مجبور به استفاده از فلش در مقدمهء وب سایت خود(flash ...

۹ روش ساخت و طراحی سایت برای حضور بهتر در اینترنت


طراحی سایت + آموزش طراحی سایت + سئو + فناوری اطلاعات زیفا

9 روش ساخت و طراحی سایت برای حضور بهتر در اینترنت   امروزه عملاً هر شرکتی درای یک وب سایت می باشد. اما با بالا رفتن میزان تعداد حرفه ای های آنلاین آن هم با مقاصد مرتبط، شما نیاز به بیش از یک طراحی سایت معمولی دارید که البته این طراحی وب سایت باید به صورتی ساخته شود که بیشترین توجه را جلب کرده و بیشتر باعث دیده شدن محصولات و خدمات ارائه شدهء شما شود.   برای ایجاد رقابت موثر، لازم است در جهت گسترش و ارتقاء خود در منابع آنلاین و دید مشتریان هنگام جستجوی محصولات و یا انجام تحقیقات قرار بگیرید. حضور گسترده و عمیق آنلاین فرصت بیشتری برای ارائه هر چه بهتر نام تجاری را به شما می دهد. ارسال پیام و یا ارائه پیشنهاد به مخاطب هدفمند – احتمال افزایش مخاطب و مشتری هدفمند را زیاد می کند.   در اینجا 9 استراتژی آنلاین که فراتر از یک راهنما برای طراحی سایت است، در ساخت و طراحی وب سایت و حضور موثر شما در اینترنت کمک می کند، به شما ارائه می شود:       قرار گرفتن در لیست دایرکتوری های قابل جستجو: حرفه ...

پشتیبانی