رفتن به بالا
تلفن تماس: 02156071204 و 02156078036
سبد خرید   (0 مورد - 0هزار تومان)
  • سبد خرید شما خالی است.

اشتباهات سئو ۱


اشتباهات سئو + سو + فناوری اطلاعات زیفا

در بعضی مواقع اشتباهاتی در سئو سایت به وجود می آید که سبب ضرر و زیان میشود و به سئو سایت شما صدمه میزند و باید در اصلاح آن ها هرچه سریع تر اقدام کنید   اکنون به بررسی و رفع این اشتباهات میپردازیم:   1 - nofollow نمودن آدرس های خودتان: آدرس های سایت شما باید به صورت follow باشند در غیر این صورت اگر در حالت nofollow باشند موتور های جستجو مطلب شمارا در قسمت جستجو نشان نمیدهد   2 - عدم استفاده از canonicalization : در واقع با استفاده از این تکه کد به موتور جستجو گفته می شود که به جای صفحه فعلی به URL دیگری می بایست ایندکس شود   3 - استفاده نادرست از لینک های خروجی : از لینک های خارجی به درستی استفاده کنید به عنوان مثال میتوانید لینک پروفایل خود در شکبه های اجتماعی را بزارید   4 - ضعیف بودن ساختار پیوند داخلی : راه های بسیاری جهت پیوند داخلی سایت وجود دارد، با توجه به صحبت های مدیران گوگل هر صفحه میبایست یک لینک استاتیکی داشته باشد سیستم های مدیریت محتوی به صورت معمول خود این عملیات را انجام میدهند و ممکن است لینک ها شکسته باشند یا ...

چند نکته مربوط به طراحی سایت


طراحی سایت + نکات مربوط به طراحی سایت و سئو + فناوری اطلاعات زیفا

نکته 1 : از لینک های حرکت دار بپرهیزید   سعی کنید از گذاشتن لینک هایی که در حال حرکت هستند یا دائما تغییر مسیر میدهند و سعی نکنید لینک های بازدید شده را از بازدید شده با تغییر رنگ متمایز کنید تجربیات نشان داده اند که این کار موجب گیج شدن کاربر میشود   نکته 2 : از لینک های متنی استفاده کنید:   استفاده تصاویر و اشکال گرافیکی بسیار جذاب است امام تا جایی که امکان دارد سعی کنید پیوند های صفحات خود را به صورت لینک متنی قرار دهید زیرا این لینک ها بسیار موثر تر از لینک های تصویری عمل میکنند و اگر شما به ناچار از لینک های تصویری استفاده میکنید حتما از پارامتر Alt استفاده کنید. این پارامتر به لینک های تصویری شما کمک میکند   نکته 3 : یک صفحه با عنوان نقشه سایت طراحی کنید:   صفحه نقشه وب سایت می تواند یک راهنمای بسیار خوب برای کاربران وب سایت شما باشد. در طراحی صفحه نقشه وب ساییتان سعی کنید از یک ساختار درختی استفاده کنید بگونه ای که بخشهای مهم وب سایت بطور واضح در آن مشخص شده باشد و صفحات مربوط به ...

سئو یکی از راه های افزایش رتبه در گوگل


سئو + سئو سایت + آموزش سئو سایت + فناوری اطلاعات زیفا

پس از انتخاب و فهرست کردن کلید واژه های ، قدم بعدی آن است که دریابیم کدام کلید واژه ها بیشتر جستجو میشوند برای اینکار کافیست در گوگل کلمه ی keyword tool را در گوگل سرچ کنید و اولین تب را بازکنید در اینصورت به صفحه ای از گوگل دسترسی پیدا می کنیم که می توان با تایپ کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوهای انجام شده در ماه را مشاهده کرد با استفاده از این ابزار میتوانیم کلید واژه های متداول تر را انتخاب کنیم. اگر واقع بین باشیم در بهترین حالت  یک سوم جستجو ها به سایت ما ختم میشود ب عنوان مثال اگر کلیدواژه انتخابی ما در ماه 1000 بار جستجو می شود، در بهترین حالت شاید حدود 300 بازدیدکننده ایجاد شود که عدد بسیار کمی است. بنابرین احتمالا چنین کلیدواژه ای ارزش بهینه سازی ندارد و بهتر است به دنبال واژه های دیگری باشیم که در ماه حداقل چند ده هزار بار جستجو می شوند. برای یافتن بهترین کلیدواژه های ممکن باید از مشتریانی که در بازار هدف قرار دارند شناخت کافی داشته باشیم و با علاقه مندی ها و مشکلات آنها به اندازه کافی آشنا باشیم. ...

بک لینک (backLink)


بک لینک + آموزش بک لینک گرفتن + بک لینک چیست + فناوری اطلاعات زیفا

بک لینک چیست؟ بک لینک یعنی ارائه راهکار هایی جهت دریافت لینک از سایت های دیگر ، بک لینک یکی از تاثیر گذارترین  عامل در سئو ،بهبود رتبه در گوگل و بهینه سازی خارجی است یکی از بهترین روش های گرفتن بک لینک، تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت است.به عنوان مثال میتوانید از گذاشتن محتوا در وبلاگ ها و فضا های مجازی استفاده کنید   4 روش موثر برای بک لینک گرفتن:   وبلاگ نویسی: هنگامی که وبلاگ ساختید، یک پیام که لینک محصول، سایت و یا هرچیزی که میخواهید معرفی کنید، در آن ذکر شده باشد تولید میکنید سپس محتوای خود را در وبلاگ منتشر کنید. علاوه بر آن در قسمت پیوند ها نیز میتوانید لینک خود را ثبت کنید تا بقیه کاربران نیز مشاهده کنند   کامنت گذاری در سایت ها: میتوانید در بعضی از سایت های پر بازدید که تعداد نظرات بالایی دارد، یک نظر ثبت کنید و لینک خود را در آن منتشر کنید تا بقیه نیز مشاهده کنند ( توجه داشته باشید که نظرات ابتدا باید توسط مدیر اصلی سایت مورد تایید قرار گرفته شود و ممکن است نظر شما رد شود)   شبکه های اجتماعی: یکی از راه های ...

هاست


هاست + هاست چیست + انواع هاست + فناوری اطلاعات زیفا

درباره هاست:    هاست یعنی میزبانی شما بعد از ثبت دامنه برای سایت خود،به یک میزبان نیاز دارید که برای تهیه آن میتوانید از شرکت های هاستینگ استفاده کنید در حقیقت میزبانی یا هاست، تمام یا بخشی کوچک از فضای یک کامپیوتر میباشد که همیشه متصل به اینترنت است و به کاربر این امکان را میدهدتا به صفحات شما دسترسی پیدا کند میزان فضای هر هاست که شرکت های هاستینگ ارائه میدهند از چند مگابایت تا چند گیگابایت میباشد که شامل فایلها و ایمیل ها و بانک اطلاعاتی شماست   انواع هاست: به طور کلی در حال حاضر دو نوع هاست وجود دارد هاست لینوکس هاست ویندوز بسیاری از کاربران بر این فکر هستند که چون سیستم عامل دستگاه خودشان ویندوز میباشد، پس  حتما سیستم عامل هاستی که میگیرند هم باید ویندوز باشد در صورتی که اینطور نیست و سیستم عامل سرور هاست شما هیچ ارتباطی به سیستم عامل ویندوز شما نداره   هاست لینوکس: لینوکس میتواند زبان های برنامه نویسی html ، php ، js را پشتیبانی کند، هاست لینوکس بسیار بهتر از هاست ویندوز زبان برنامه نویسی php را پشتیبانی میکند پس اگر از زبان برنامه نویسی php برا سایت خود استفاده ...

سئو از نظر فنی


سئو + آموزش سئو + فناوری اطلاعات زیفا

سئو از نظر فنی دارای 2 نکته بسیار مهم میباشد که یکی از آنها سرعت صفحات وب و دیگری ریسپانسیو بودن سایت اکنون به بررسی این 2 نکته میپردازیم   1 - سرعت صفحات وب: گوگل انتظار دارد که صفحات وب در حداکثر 2 ثانیه بارگذاری شود و همچنین سرعت صفحات وب از نظر گوگل یک فاکتور بسیار مهم در سئو و رتبه ی شما میباشد عمده ترین دلیل برای کاهش سرعت، صفحات ناشی از اسکریپت‌ها، تصاویر و فایل‌های CSS فشرده نشده هستند شما میتوانید با برنامه و یا سایت های مختلف حجم عکس خود را پایین بیاورید بدو آنکه تغییری در کیفیت آن ایجاد شود   2 - ریسپانسیو بودن سایت: ریپسانسیو بودن  یعنی سایت شما جواب گو یا واکنش گرا باشد صفحات شما باید برای تلفن هوشمند بهینه شده باشند، و اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد به هیچ وجه در رتبه بندی جست و جوی موبایل قرار نمیگیرد طبق آمار بسیاری از جستجو ها توسط گوشی های هوشمند انجام میشود و نتیجه ی آن برای شما بی ثمر خواهد بود

گروه و فوق گروه در تلگرام


سوپر گروه تلگرام + آموزش ارتقا گروه به سوپر گروه + فناوری اطلاعات زیفا

در تلگرام قابلیتهایی برای مدیران گروهها ارائه شده که یکی از آنها امکان تبدیل گروه به فوق گروه است که در آنها مدیر و سازنده ی گروه از امتیازات بیشتری جهت اداره ی گروه برخوردار است و نیز میتواند تعداد اعضای گروه خود را تا پنج هزار نفر افزایش دهد اکنون به ویژگی های آن میپردازیم   گروه: در گروه حداقل 3 عضو و حداکثر 200 عضو ظرفیت دارد،هر عضو جدیدی که وارد میشود میتواند هر عضوی که میخواهد دعوت کند و در گروه مطلب ارسال کند که در گروه قابلیت زیادی برای کاربران و مدیران وجود ندارد   فوق گروه(super group): تلگرام در یکی از آپدیت های خود، این قابلیت را به مدیران گروه داد که میتواند گروه خود را به فوق گروه تبدیل کنند   ویژگی های آن: 1 - افزایش ظرفیت آن از 200 به 5000 ممبر 2 - مدیران میتوانند از دیگر اعضا مدیر انتخاب کنند تا درنبود وی، مشکلی به وجود نیاید 3 - اعضایی که تازه به فوق گروه میپیوندند میتوانند تمام پیامهای رد وبدل شده از ابتدا تا انتها را مشاهده کنند که در مورد گروه معمولی تعداد محدودی از پیامها قابل رویت هستند 4 - فوق گروه ها به صورت پیش ...

حالت روح


حالت روح در تلگرام چیست؟! تلگرام یا موبوگرام قابلیت این را دارند که به حالت روح بروید، یعنی وقتی مخاطب به شما پیام میدهد، پیام آن را مشاهده کنید بدون آن که تیک دوم کنار پیام مخاطب بخورد به عبارتی دیگر مخاطب متوجه آنلاین بودن شما نمیشود برای فعال کردن حالت روح در موبوگرام، کافیست آیکون روح در بالا سمت راست صفحه را فعال کنید     اما برای فعال کردن آن در تلگرام، ابتدا وارد تلگرام و منو و به Setting و سپس Notification and Sounds بروید، روی Popup Notification کلیک کنید، سپس یکی از گزینه های Only Screen On یا Always show popup را فعال کنید   چگونه تشخیص بدهیم مخاطب مورد نظر در حالت روح است یا نه؟ 3 راهکار ساده وجود دارد: ارسال پیام صوتی ایجاد کانال چت محرمانه اکنون به سراغ روش اول میپردازیم ارسال پیام صوتی: اگر تمایل داشتید بفهمید که مخاطب مورد نظر شما در حالت روح است یا نه کافیست یک پیام صوتی برای آن ارسال کنید اگر مخاطب شما آنلاین باشد و پیام شمارا بخواند، یک نقطه سبز رنگ کنار پیام صوتی شما میباشد که آن از بین میرود مطابق شکل زیر:   ایجاد کانال: در این روش ابتدا برای خود ...

پشتیبانی