رفتن به بالا
تلفن تماس: 02156071204 و 02156078036
سبد خرید   (0 مورد - 0تومان)
  • سبد خرید شما خالی است.

صفحه فرود یا Landing Page چیست؟


صفحه فرود یا Landing Page چیست؟

صفحه فرود یا Landing Page چیست؟ صفحه ورود یا Landing Page یک برگه از صفحات وبسایت شماست که به عنوان صفحه هدف در نظر گرفته می شود و کاربرانی که از طرق مختلف مانند تبلیغات ، شبکه های اجتماعی و ... جذب وبسایت شده اند ، به این صفحه پرتاب می شوند. اصولا Landing Page صفحه ای است که کاربر بتواند در آن بدون هیچ گونه جستجویی محتوای مورد نظر خود را بیابد. ایجاد یک صفحه لندینگ در هر سایتی ، مانند یک شمشیر دو لبه است ، یعنی همان قدر که می تواند فروش محصولات یا خدمات وبسایت شما را به اوج برساند ...

چگونه زمان ماندن کاربران در سایت خود را افزایش دهیم؟


چگونه زمان ماندن کاربران در سایت خود را افزایش دهیم؟

چگونه زمان ماندن کاربران در سایت خود را افزایش دهیم؟ براساس تحقیقات و مطالعات انجام شده ، اکثر کاربران وبسایت های کارشناسی نشده را در مدت زمانی بین 40 الی 59 ثانیه ترک می نمایند. اگر ادمین و مدیران یک وبسایت با استفاده از روش های درست نتوانند کاربران را به سایت خود علاقه مند کرده و باعث ماندگاری آن ها شوند ؛ نمی توانند وبسایت موفقی داشته باشند. درست است که قدم اول در سئو بالا آمدن در کلمات کلیدی و در موتورهای جستجو است ، اما در قدم بعدی باید وبسایت شما طوری جذاب باشد که کاربران به صفحات مختلف ...

موتور تحلیل گر الکسا ( Alexa ) چیست؟


موتور تحلیل گر الکسا ( Alexa ) چیست؟

موتور تحلیل گر الکسا ( Alexa ) چیست؟ آنالیز تخصصی و دقیق یک وبسایت و رقبایش در اینترنت از نظر مدیران وبسایت ها بسیار حائز اهمیت است و استفاده از این آنالیزها باعث می شود افراد در ادامه فعالیت وبسایت خود تصمیمات درست تری اتخاذ نمایند و راهبردی رقابتی را به کار ببندند. امروزه سرویس های مختلفی برای آنالیز حرفه ای و بررسی دقیق وضعیت یک وبسایت وجود دارند و هرکدام از این سرویس ها توانایی ها ، نقاط قوت و نقاط ضعف خاص خود را دارند و می توانند به نوبه خود در راستای پیشبرد اهدافمان به کمک ما بیایند. شما ...

کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها


کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها

کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها بدون شک تمام صاحبان مشاغل و اصناف برای ارتباط با مشتریان خود از روش های بازاریابی مختلفی استفاده می کنند، هر چه این رابطه بین ارائه دهنده خدمات و مصرف کننده (مشتری) بیشتر و صمیمی تر باشد مسلما تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری مخاطب شما خواهد گذاشت. همانطور که می دانید بازاریابی به صورت گوش به گوش بهترین نوع بازاریابی می باشد ، تا جایی که شرکتها و موسسات بزرگ از این روش برای جذب مخاطب استفاده می کنند ، سامانه پیام کوتاه با ایجاد بازاریابی مستقیم به مشرکین شما باعث می گردد ...

کاربرد پنل های پیام کوتاه در دفاتر بیمه


کاربرد پنل های پیام کوتاه در دفاتر بیمه

کاربرد پنل های پیام کوتاه در دفاتر بیمه پنل اس ام اس یا پیام کوتاه ، با امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی هزینه های گزاف آن را به مقدار چشمگیری کاهش داده است. با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری روش های تبلیغات فرق کرده است. دیگر نیاز به چاپ هزاران برگه تبلیغاتی نیست. شاید در سال های اخیر ، خود پنل های ارسال پیام کوتاه نیز دیگر تب و تاب روزهای اول را ندارند. اما بررسی ها نشان می دهد ضریب نفوذ پیام کوتاه همچنان از خیلی از روش های دیگر بیشتر است و این ضریب نفوذ تا حد زیادی به ...

آشنایی با پسوندهای دامنه وبسایت


آشنایی با پسوندهای دامنه وبسایت

آشنایی با پسوندهای دامنه وبسایت همانطور که می دانید یک دامنه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهمترین این بخش ها پسوند انتهای دامنه می باشد که در ادامه با رنگ قرمز علامت گذاری شده است. ( www.yourdomain.ir ) این پسوند دامنه می تواند با توجه به کاربرد و موضوع سایت متفاوت باشد. امروزه پسوندهای بسیار متنوع و زیادی در سایت ها به کار برده می شود که در این مقاله قصد داریم شما را با مهم ترین پسوندهای دامنه و کاربردهای آن ها آشنا کنیم ؛  همراه ما باشید.   دسته بندی پسوند دامنه ها براساس کشور ( آشنایی ...

معرفی الگوریتم پنگوئن گوگل


معرفی الگوریتم پنگوئن گوگل

معرفی الگوریتم پنگوئن گوگل گوگل برای کاربردی کردن موتور جستجوی خود و همچنین ارائه نتایج دقیق تر و کاربردی تر در جستجوی کاربران از الگوریتم های متفاوتی استفاده می کند که برای آن ها اسامی مختلفی را گذاشته است. در مقالات قبلی با الگوریتم پاندای گوگل ، الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل و الگوریتم کبوتر گوگل به طور کامل آشنا شدیم و کاربرد و نحوه ارتباط با آن را آموختیم. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی دیگر از الگوریتم های مهم و پیچیده گوگل که الگوریتم پنگوئن نام دارد آشنا کنیم. در این مقاله در نظر داریم برای شما بگوییم ...

مراحل طراحی گرافیک وبسایت


مراحل طراحی گرافیک وبسایت

مراحل طراحی گرافیک وبسایت در طراحی یک وبسایت حرفه ای و کاربرپسند می توان قسمت گرافیک سایت را به طراحان حرفه ای و مجرب سپرد ؛ همانطور که می دانید ضروری است مابین تیم فنی و تیم گرافیک که روی طراحی سایت کار می کنند تعامل و هماهنگی خوبی برقرار باشد تا نتیجه مطلوب بدست آید. همچنین یک طراح گرافیک سایت ، باید با مبانی کلی و نحوه چیدمان و کارکرد صفحات وب آشنایی کاملی داشته باشد تا بتواند وظیفه خودش را به خوبی انجام داده و سایتی زیبا و کاربرپسند را از نظر گرافیکی تحویل نماید. در مقاله قبلی تحت عنوان ...

فناوری اطلاعات زیفا

فناوری اطلاعات زیفا

مجموعه فروشگاه های اینترنتی مای

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی بهمای

فروشگاه اینترنتی اسپرتی مای

آمار بازدید

  • 1,298
  • 300
  • 2,699
  • 12,777
  • 548,541