رفتن به بالا
تلفن تماس گویا: 021-28422792
سبد خرید   (0 مورد - 0تومان)
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تولید محتوای سئو برای گوگل _ بخش دوم


تولید محتوای سئو برای گوگل _ بخش دوم

تولید محتوای سئو برای گوگل _ بخش دوم با فناوری اطلاعات زیفا در تولید محتوای سئو برای گوگل بخش دوم همراه باشید. برای داشتن درک بهتری از این مقاله از شما دعوت می شود تا بخش اول این مقاله را در ابتدا مطالع نمودخ سپس به بخش دوم رجوع نمایید. اعتبار ( Authority ) داشتن تخصص همواره خوب و مفید است اما به تنهایی کافی نیست و کاربرد چندانی ندارد. وقتی متخصصین و اینفلوئنسر های دیگر در زمینه ی کاربردی خود ، شما را به عنوان یک منع اطلاعات خوب و قوی معرفی کنند ؛ و یا وثتی که نام و برند برای ...

تولید محتوای سئو برای گوگل ( بخش اول )


تولید محتوای سئو برای گوگل ( بخش اول )

تولید محتوای سئو برای گوگل ( بخش اول ) اولین اقدام مورد نیاز برای نویسندگان و تولید کنندگان محتوا ، آموزش سئو می باشد ؛ در صورت عدم رعایت سئو دیده شدن در نتایج گوگل کاری آسانی نیست. در سئوی سایت به خاطر اهمیت محتوا ، 30% از پروسه بهینه سازی را به سئو اختصاص می دهند. احتمالا مشاهده کرده اید بسیاری از سایت ها از کلمه محتوا E.A.T بهره می گیرند در حالی که سئوکاران به طور پیش فرض و ناخود آگاه این مسئله و این نوع محتوا را رعا می کنند ، تقریبا از همان بروزرسانی های اصلی در الگوریتم ...

آموزش پیشخوان وردپرس (مدیریت وردپرس) – قسمت چهارم – منوی برگه ها


آموزش پیشخوان وردپرس (مدیریت وردپرس) – قسمت چهارم – منوی برگه ها در این قسمت به صفحه اصلی پیشخوان وارد میشویم که شامل بخش های زیر هست و آنها را با هم مرور می کنیم . همه ی برگه ها : مشاهده کردن تمام برگه های موجود. ۱- در این قسمت می توانیم برگه های مورد نظر خود را ویرایش ، حذف و یا مشاهده کنیم. ۲- در این قسمت می توانیم برگه مورد نظر خود را مشاهده کنیم. ۳- در این قسمت می توانیم تعداد برگه ها را مشاهده کنیم.   افزودن برگه برای ارسال برگه جدید به سایت مورد نظر می باشد. ۱- در این قسمت می توانید ...

آموزش پیشخوان وردپرس (مدیریت وردپرس) – قسمت سوم – منوی رسانه


آموزش پیشخوان وردپرس (مدیریت وردپرس) – قسمت سوم – منوی رسانه

آموزش پیشخوان وردپرس (مدیریت وردپرس) – قسمت سوم – منوی رسانه در این قسمت به صفحه اصلی پیشخوان وارد میشویم که شامل بخش های زیر هست و آنها را با هم مرور می کنیم. کتابخانه: در این قسمت پرونده های چند رسانه ای نگهداری می شوند. ۱- در این قسمت می توانید رسانه های مورد نظر خود را بارگزاری کنید. ۲- با کلیک بر روی این گزینه می توانید رسانه مورد نظر خود را ( صوتی ، تصویری و…) انتخاب کنید. ۳- در این قسمت می توانید رسانه های مورد نظر خود را انتخاب و آن ها را به طور  دسته جمعی حذف کنید. ۴- ...

آموزش پیشخوان وردپرس (مدیریت وردپرس) – قسمت دوم – منوی نوشته ها


آموزش پیشخوان وردپرس (مدیریت وردپرس) – قسمت دوم – منوی نوشته ها یکی دیگر از گزینه هایی که درمنوی سمت راست قرار دارد گزینه نوشته ها می باشد. ۱- همه ی نوشته ها : در این قسمت می توانیم کلیه نوشته های خود را مشاهده کنیم. ۲- افزودن نوشته : در اين قسمت مي توانيم نوشته جديد اضافه كنيم. ۳- دسته ها : در اين قسمت مي توانيم دسته بندي ها را تنظيم كنيم. ۴- برچسب ها : در اين قسمت مي توانيم برچسب هاي استفاده شده و جديد را ويرايش يا اضافه كنيم. ۱- در این قسمت می توانید نوشته های خود را ویرایش، حذف و یا مشاهده ...

نکات کلیدی افزایش کامنت در اینستاگرام


نکات کلیدی افزایش کامنت در اینستاگرام

نکات کلیدی افزایش کامنت در اینستاگرام افزایش کامنت در اینستاگرام یکی از مهم ترین و کاربردی ترین فاکتور های افزایش تعامل در حساب کاریری شما است. از سال  2016 که الگوریتم های اینستاگرام دستخوش برخی تغییرات شده است ، بازدید پست ها پایین آمده و به همین ترتیب پست ها ، کامنت و لایک کمتری دریافت می کنند. کار بازاریابان شبکه های اجتماعی هم نسبت یه سال های گذشته کمی سخت تر و مشکل شده ، چرا که کاربران 70% از پست های فید را از دست می دهند و نمی توانند ببینند. چند تا از فاکتور های اساسی که در رتبه ...

نکات طلایی سئو در گوگل


نکات طلایی سئو در گوگل

نکات طلایی سئو در گوگل هدف از تولید محتوا در یک وب سایت فقط ارائه مطلب و اطلاعات به کاربران نیست بلکه یک محتوای تولید شده باید مورد قبول و پذیرش موتور های جستجو باشد ؛ یک محتوا یا مطلب خوب باید این دو ویژگی اساسی را دارا باشد که عبارتند از : جذابیت کافی برای کاربران نوشتن بر اساس استاندارد های سئو اگر مایلید و خواسته تان این است که محتوای شما دارای بازدهی و بازخورد خوب و چشم گیری باشدباید از استاندارد های سئو پیروی و در وب سایت خود منتشر کنید ؛ در غیر این صورت توقع و انتظار ...

چک لیست سئو وب سایت


چک لیست سئو وب سایت

چک لیست سئو وب سایت سئو به صورت کلی و اساس به دو بخش اصلی تقسیم و طبقه بندی می شود ؛ که عبارتند از : سئو داخلی ( on page seo )  سئو خارجی ( off page seo ) ما قصد داریم در این مقاله به شما نکات مهمی را درباره سئوی داخلی به شما آموزش دهیم. اگر قدم به قدم با ما همراه باشید و سئوی داخلی را انجام دهید تأثیر به سزایی را بر روی عملکرد وب سایتتان مشاهده خواهید کرد. البته در نظر داشته باشید که عملیات سئو به یکباره نیست و شما باید دائما و به صورت ...

question