رفتن به بالا
تلفن تماس: 02156071204 و 02156078036
سبد خرید   (0 مورد - 0تومان)
  • سبد خرید شما خالی است.

آپدیت مهم الگوریتم گوگل در ژانویه ۲۰۱۸


آپدیت مهم الگوریتم گوگل در ژانویه 2018

آپدیت مهم الگوریتم گوگل در ژانویه 2018 موتور جستجوی گوگل در ماه ژانویه سال 2018 هسته اصلی الگوریتم خود را تغییری اساسی داد و بر همین اساس وبسایت هایی که در نمایش گوشی موبایل سرعت پایینی دارند و همچنین اصول و قواعد ریسپانسیو بودن را رعایت نکرده اند تنبیه می کند. البته دلیل این رفتار و تصمیم شرکت گوگل کاملا واضح است و باید بگوییم تصمیمی منطقی هم هست چرا که امروزه اکثر کاربران با تلفن های همراه خود اقدام به وبگردی می نمایند ؛ بنابراین ظبیعی است که گوگل برای احترام به کاربرانش چنین تغییری را در الگوریتمش اعمال نماید. ...

معرفی متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text)


معرفی متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text)

معرفی متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) چیست؟ قطعا شما که با مفاهیم سئو آشنایی دارید یا در فضای مجازی به فعالیت می پردازید ، بارها و بارها با اصطلاح  متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) بر خورد داشته اید. برای ایجاد متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) ؛ یک کلمه یا یک عبارت داخل متن را به صفحه ای دیگری لینک می کنند. این کلمه یا عبارت با رنگ دیگری نسبت به متن (معمولا رنگ آبی)  ساخته می شود ، امکان کلیک کردن دارد و پس از کلیک بر آن شما به صفحه ...

اصول و قواعد کلی طراحی پوستر


اصول و قواعد کلی طراحی پوستر

اصول و قواعد کلی طراحی پوستر پوستر تلفیقی است از هنر گرافیک و هنر تبلیغات، هرچند که این دو در موازات و کنار هم، همواره حرکت نموده اند و مکمل یکدیگر هستند. پوسترها طراحی های گرافیکی هستند که جهت تبلیغات، طراحی و منتشر می شوند. در تعریف جزئی تر پوسترها برای اطلاع رسانی مطلب، رویداد یا موضوع خاصی به کار برده می شود و چون در زمان و مکان خاصی و برای مقصود خاصی در همان زمان و مکان طراحی می شود، اثر گذرا و ناماندگاریست. مخاطبان پوسترها عامه مردم هستند و هر پوستر طیف و گستره فراوانی از جمعیت را، ...

معرفی اینفوگرافیک و انواع آن


معرفی اینفوگرافیک و انواع آن

معرفی اینفوگرافیک و انواع آن اینفوگرافیک در واقع روشی است که با استفاده از آن ، اطلاعات به صورت گرافیکی به کاربران سایت منتقل می شود. در این روش شما می توانید اطلاعات و ارقام خسته کننده را به صورت جذاب و زیبا درآورید. در حالیکه اغلب اینفوگرافیک ها مجموعه خاصی از اطلاعات را نمایش می دهند ، اما اینفوگرافیک طراحی سایت ابزاری است که با ایجاد یک گرافیک واضح، می توان ترافیک سایت را افزایش داد. برای سهولت ارتباط با مخاطب روش اینفوگرافی ابداع شده است. این کلمه از دو جز اینفو و گراف تشکیل شده است، اینفو مخفف کلمه information به ...

صفحه فرود یا Landing Page چیست؟


صفحه فرود یا Landing Page چیست؟

صفحه فرود یا Landing Page چیست؟ صفحه ورود یا Landing Page یک برگه از صفحات وبسایت شماست که به عنوان صفحه هدف در نظر گرفته می شود و کاربرانی که از طرق مختلف مانند تبلیغات ، شبکه های اجتماعی و ... جذب وبسایت شده اند ، به این صفحه پرتاب می شوند. اصولا Landing Page صفحه ای است که کاربر بتواند در آن بدون هیچ گونه جستجویی محتوای مورد نظر خود را بیابد. ایجاد یک صفحه لندینگ در هر سایتی ، مانند یک شمشیر دو لبه است ، یعنی همان قدر که می تواند فروش محصولات یا خدمات وبسایت شما را به اوج برساند ...

چگونه زمان ماندن کاربران در سایت خود را افزایش دهیم؟


چگونه زمان ماندن کاربران در سایت خود را افزایش دهیم؟

چگونه زمان ماندن کاربران در سایت خود را افزایش دهیم؟ براساس تحقیقات و مطالعات انجام شده ، اکثر کاربران وبسایت های کارشناسی نشده را در مدت زمانی بین 40 الی 59 ثانیه ترک می نمایند. اگر ادمین و مدیران یک وبسایت با استفاده از روش های درست نتوانند کاربران را به سایت خود علاقه مند کرده و باعث ماندگاری آن ها شوند ؛ نمی توانند وبسایت موفقی داشته باشند. درست است که قدم اول در سئو بالا آمدن در کلمات کلیدی و در موتورهای جستجو است ، اما در قدم بعدی باید وبسایت شما طوری جذاب باشد که کاربران به صفحات مختلف ...

موتور تحلیل گر الکسا ( Alexa ) چیست؟


موتور تحلیل گر الکسا ( Alexa ) چیست؟

موتور تحلیل گر الکسا ( Alexa ) چیست؟ آنالیز تخصصی و دقیق یک وبسایت و رقبایش در اینترنت از نظر مدیران وبسایت ها بسیار حائز اهمیت است و استفاده از این آنالیزها باعث می شود افراد در ادامه فعالیت وبسایت خود تصمیمات درست تری اتخاذ نمایند و راهبردی رقابتی را به کار ببندند. امروزه سرویس های مختلفی برای آنالیز حرفه ای و بررسی دقیق وضعیت یک وبسایت وجود دارند و هرکدام از این سرویس ها توانایی ها ، نقاط قوت و نقاط ضعف خاص خود را دارند و می توانند به نوبه خود در راستای پیشبرد اهدافمان به کمک ما بیایند. شما ...

کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها


کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها

کاربرد پنل پیام کوتاه در نشریات و وبسایت ها بدون شک تمام صاحبان مشاغل و اصناف برای ارتباط با مشتریان خود از روش های بازاریابی مختلفی استفاده می کنند، هر چه این رابطه بین ارائه دهنده خدمات و مصرف کننده (مشتری) بیشتر و صمیمی تر باشد مسلما تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری مخاطب شما خواهد گذاشت. همانطور که می دانید بازاریابی به صورت گوش به گوش بهترین نوع بازاریابی می باشد ، تا جایی که شرکتها و موسسات بزرگ از این روش برای جذب مخاطب استفاده می کنند ، سامانه پیام کوتاه با ایجاد بازاریابی مستقیم به مشرکین شما باعث می گردد ...

فناوری اطلاعات زیفا

فناوری اطلاعات زیفا

مجموعه فروشگاه های اینترنتی مای

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی بهمای

فروشگاه اینترنتی اسپرتی مای

آمار بازدید

  • 975
  • 1,255
  • 9,331
  • 17,727
  • 563,995