روش های بازاریابی برای پزشکان و مراکز درمانی

روش های بازاریابی برای پزشکان و مراکز درمانی

روش های بازاریابی برای پزشکان و مراکز درمانی

همان گونه که تکنولوژی در حال پیسرفت روزافزون قرار گرفته ، زندگی مردم نیز از آن متاثر شده و خواهد شد. مردم سعی می کنند از تکنولوژی و امکانات آن به منظور آسان کردن زندگی خود استفاده نمایند. این پیشرفت سرسام آور تکنولوژی قاعدتا در تبلیغات و روش های موثر آن ، تحولی بنیادین ایجاد نموده است.

استفاده از روش های تبلیغاتی در فضای مجازی نیز از مواردی است که در سال های اخیر بسیار پرکاربرد شده است و می تواند در کسب و کار یک مطب ، درمانگاه یا مرکز درمانی تحولاتی اساسی ایجاد نماید. در ادامه شما را با برخی از مهم ترین این روش ها آشنا خواهیم کرد.

 

تبلیغات مستقیم در گوگل ( گوگل ادوردز )

یکی از بهترین روش ها استفاده از تبلیغات مستقیم در موتور جستجوی گوگل است. بسیاری از کاربران برای پیدا کردن یک مرکز درمانی معتبر یا برای دریافت یک خدمات پزشکی درمانی خاص از سرچ مستقیم در گوگل استفاده می کنند. تبلیغات گوگل یا همان Google Adwords باعث می‌شود تا افراد با جستجو کردن سوالشان ، مستقیما به شما متصل شوند و اولین چیزی که می‌بینند لینک شما باشد. لازمه استفاده از تبلیغات گوگل این است که یک سایت معتبر طراحی کرده باشید و در آن تمامی خدمات خود را به طور کامل معرفی نمایید. پس از آن کافیست کلمات کلیدی مهم و اساسی را به گوگل بسپارید تا سایت شما را در صدر نتایج جستجو قرار دهد. البته باید بگوییم که موتور جستجوی گوگل بابت این کار از شما هزینه دریافت خواهد نمود.

 

تبلیغات با استفاده از ایمیل مارکتینگ

هنوز هم کاربران بسیاری در دنیا از ایمیل خود استفاده می کنند و به تبلیغات ارسالی در ایمیل هایشان اهمیت می دهند. شما می توانید با استفاده از ارسال انبوه ایمیل تبلیغاتی مزایا و خدمات خاص درمانی خود را به کاربران در اینترنت معرفی نمایید و نظر آن ها را جلب نمایید. توجه داشته باشید که محتوای ایمل ارسالی شما و اینکه به چه افرادی آن را ارسال می کنید در بازدهی تبلیغتان بسیار موثر خواهد بود.

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بسیاری از کاربران روزانه زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی مختلف به سر می برند. در کشور ما ایران شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی از طرفداران بسیار بیشتری برخوردارند. استفاده از پلن های مختلف تبلیغاتی شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر مثبت زیادی برای شما داشته باشد.

 


 

بازاریابی پیامکی و سامانه پیام کوتاه زیتون چگونه به کمک پزشکان می آید؟

مهمترین ویژگی بازاریابی پیامکی که باعث می‌شود برای هر کسب و کاری مناسب باشد ، امکان انتخاب مخاطب تبلیغات است. به این معنا که شما با استفاده از پنل اس ام اس به یک بانک بزرگ از شماره‌ دسترسی پیدا می‌کنید و بر اساس نیازتان انتخاب می‌کنید که :

چند سال داشته باشند؟
اهل کجا باشند؟
شغلشان چه باشد و …
ارسال پیامک به صورت انبوه ، به دو صورت کار پزشکان را راحت می‌کند. از طریق ارسال پیامک به بیماران و همچنین ارسال پیامک به کارکنان مرکز. برای آشنایی بیشتر با این دو روش و همچنین آشنایی با مزایای ارسال پیامک انبوه تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

 

1) ارتباط با بیماران

یادآوری، تایید، تغییر یا لغو قرار ملاقات : در مراکز بهداشتی و مطب‌ها چند روز مانده به نوبت بیمار، با او تماس گرفته و زمان ملاقات را یادآوری می‌کنند. شما می‌توانید این کار را به راحتی و با ارسال اس ام اس زماندار به صورت خودکار انجام دهید. با سیستم جدید نوبت‌دهی در مطب‌ها، امکان رزور نوبت با ارسال پیامک به جای تماس گرفتن‌های بیهوده، وجود دارد. همچنین مراجعین شما می‌توانند با استفاده از سامانه پیامکی شما، به راحتی قرار ملاقاتشان را تایید و لغو کنند و یا آن را تغییر دهند.

امکان ارتباط مستقیم بیمار با پزشک : شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس، از طریق جمع‌آوری نتایج پزشکی و آزمایشات، با بیمار خود در ارتباط باشید و نکات پزشکی را هر از چندگاهی به او یادآوری کنید. اینگونه بیمار متوجه می‌شود که نگران سلامتی او هستید. پنل اس ام اس تبلیغاتی یک روش بسیار ساده برای نزدیکتر کردن ارتباط است. بیمار تحت درمان به توجه پزشک یا ارائه دهنده خدمات پزشکی خود نیاز دارد.

یادآوری مصرف دارو : بسیاری از بیماران شما را، سالمندان و کارمندان تشکیل می‌دهند. این افراد معمولا به دلیل کهولت سن و یا مشغله کاری، فراموش می‌کنند داروی خود را مصرف کنند. پنل اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی زمان مصرف داروی بیمارانتان را به صورت اتوماتیک به آنها یادآوری کنید. نکته بسیار مهم در استفاده از سامانه پیامکی، در نظر گرفتن بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه است.

ارزیابی خدمات ارائه شده : پنل پیامک تبلیغاتی یک راه بسیار مناسب و پربازده برای پرسیدن نظر بیماران است. مدیران بیمارستان‌ها، مطب‌ها و … می‌توانند در هر مرحله از درمان نسبت به نظرسنجی و بهبود کیفیت فعالیت‌های خود اقدام نمایند.

 

2) ارتباط با کارکنان

اطلاعات در مورد تغییرات کارکنان : مدیریت پرسنل امری زمانبر و دشوار است. ارسال اس ام اس انبوه باعث صرفه‌جویی بسیار در زمان مدیران مراکز پزشکی خواهد شد. شما می‌توانید به منظور استخدام و جایگزینی نیروها نیز از پنل پیامکی خود استفاده نمایید.

اخبار، اطلاعیه‌ها و هشدارها : انتقال دادن هرگونه اطلاعاتی که نیاز است در مجموعه صورت بگیرد، به راحتی از طریق پنل اس ام اس قابل انجام است. کارکنان شما تمام پیامک‌هایشان را می‌خوانند.

ارتباط با تامین کنندگان : ارائه گزارش کار و نحوه مدیریت مالی بین شما و تامین‌کنندگانتان با استفاده از سامانه پیامکی بسیار شفاف و سریع خواهد بود.

 

از دیگر مزایای ارسال پیامک انبوه برای مراکز پزشکی

زمانی که مراحل درمان بیمار به پایان رسید، با ارسال یک پیامک ساده به صورت اتوماتیک برای او آرزوی سلامتی کنید. شاید ساده به نظر برسد، اما تاثیر فوق‌العاده‌ای در روحیه بیمار و وجهه کاری شما دارد.
همچنین ارسال یک پیامک ساده در ایام خاص (ترجیحا اعیاد و روزهای شادی) ، میتواند روحیه بیمارانتان را تازه کند.
نکات ساده آموزشی درباره سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها، باعث می‌شود تا همیشه در یاد بیمارانتان ماندگار شوید.
تمام این کارها بسیار تاثیرگذار است اما تنها به این شرط که از راه درست و اصولی انجام شود.

 

 

برای خرید از استفاده از سامانه پیام کوتاه زیتون کلیک نمایید

 

 

روش های بازاریابی برای پزشکان و مراکز درمانی

روش های بازاریابی برای پزشکان و مراکز درمانی

روش های بازاریابی برای پزشکان و مراکز درمانی

روش های بازاریابی برای پزشکان و مراکز درمانی

 

به زیفا امتیاز دهید
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *