سئو یکی از راه های افزایش رتبه در گوگل

سئو + سئو سایت + آموزش سئو سایت + فناوری اطلاعات زیفا

پس از انتخاب و فهرست کردن کلید واژه های ، قدم بعدی آن است که دریابیم کدام کلید واژه ها بیشتر جستجو میشوند

برای اینکار کافیست در گوگل کلمه ی keyword tool را در گوگل سرچ کنید و اولین تب را بازکنید

در اینصورت به صفحه ای از گوگل دسترسی پیدا می کنیم که می توان با تایپ کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوهای انجام شده در ماه را مشاهده کرد

با استفاده از این ابزار میتوانیم کلید واژه های متداول تر را انتخاب کنیم. اگر واقع بین باشیم در بهترین حالت  یک سوم جستجو ها به سایت ما ختم میشود

ب عنوان مثال اگر کلیدواژه انتخابی ما در ماه 1000 بار جستجو می شود، در بهترین حالت شاید حدود 300 بازدیدکننده ایجاد شود که عدد بسیار کمی است. بنابرین احتمالا چنین کلیدواژه ای ارزش بهینه سازی ندارد و بهتر است به دنبال واژه های دیگری باشیم که در ماه حداقل چند ده هزار بار جستجو می شوند.
برای یافتن بهترین کلیدواژه های ممکن باید از مشتریانی که در بازار هدف قرار دارند شناخت کافی داشته باشیم و با علاقه مندی ها و مشکلات آنها به اندازه کافی آشنا باشیم. همچنین بهتر است کار را با کلیدواژه های شروع کنیم که رقابت شدیدی بر آنها وجود ندارد. بهینه کردن سایت برای کلیدواژه های مرکب که شامل چندین واژه هستند معمولا آسان تر است زیرا وارد رقابت با افراد کمتری می شویم. پس از انتخاب کلیدواژه های موردنظر باید این کلیدواژه ها را در سایت اعمال کنیم.

سئو یکی از راه های افزایش رتبه در گوگل

سئو یکی از راه های افزایش رتبه در گوگل

سئو یکی از راه های افزایش رتبه در گوگل

سئو یکی از راه های افزایش رتبه در گوگل

به زیفا امتیاز دهید
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *