رفتن به بالا
تلفن تماس: 02156071204 و 02156078036
سبد خرید   (0 مورد - 0تومان)
  • سبد خرید شما خالی است.

نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام

نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام

نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه افراد و مجموعه ها برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار خودشان از شبکه های اجتماعی متنوعی بهره می برند. شبکه های اجتماعی مختلف هرکدام با رویکرد خاص خودشان می توانند کسب و کار شما را رونق بخشند. اینجاست ک هنوع مدیریت شما بر روی شبکه اجتماعی می تواند  تعیین کننده باشد و لازم است با توجه به نوع شبکه اجتماعی و نوع کسب و کارتان یک استراتژی خاص و مهم را انتخاب کنید. هر شبکه اجتماعی با توجه به محبوبیت و فضای مخصوص خودش می تواند بر روی کسب و کار شما تاثیر گذار واقع شود.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتمای در میان کاربران ایرانی است که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر فروش و رونق کسب و کار شما داشته باشد. برای همین لازم است در اداره پیج اینستاگرام خود به صورت تخصصی عمل نمایید. ما در ادامه نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام را برای شما بازگو خواهیم نمود.

 

۱) اطلاعیه های خود را همیشه بررسی کنید.

زمانی که محتوا یا مطلب جدیدی را در پیج خود منتظر می نمایید ، سریعا به بخش اطلاعیه های خود رفته و آن ها را بررسی نمایید. بسیاری از افراد وقتی محتوای جدید شما را می بینند در مورد آن اظهار نظر می کنند و شما نباید نظرات ، سوالات و کامنت های کاربران را از دست بدهید.لذا یکی از رویکردهای مدیریت موفق یک پیج اینستاگرام (Instagram) توجه به بخش اطلاعیه هاست.

 

۲) پاسخگوی کامنت ها باشید

یکی دیگر از نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام توجه و پاسخگویی به موقع به کامنت هاست. متاسفانه این مساله معمولا در اینستاگرام مورد توجه ادمین های پیج ها قرار نمی گیرد. جازه دهید شرایط گفتگو، سؤال پرسیدن و تعامل فراهم گردد! به دنبال‌کنندگان خود نشان دهید که قابل دسترس و مشتاق شنیدن هستید. ارتباطات شخصی و وفاداری ادامه خواهد یافت. یقین پیدا کنید که در ابتدای گفتگوهای خود نام کاربری شخص را تگ می‌کنید. بدین ترتیب او متوجه پاسخگویی شما خواهد شد.

 

۳) با روش های مختلف کاربران را به تگ کردن دوستان خود تشویق کنید

قطعا تا بحال متوجه شده اید که اکثر کامنت های شما از سوی افرادی است که دوستان خود را تگ می نمایند. از آنجا که نمی‌توانید با یک نام کاربری تعامل زیادی داشته باشید اما می‌توانید وی را تشویق به تگ کردن دوستانش نمایید. این مسئله تا حدودی تشویق‌کننده خواهد بود. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را ببینند، این مسئله به تعامل بیشتر و دنبال‌کنندگان بیشتر برای شما منتهی می‌شود. این رویکرد نه تنها در مدیریت اینستاگرام نقش بسزایی دارد بلکه استراتژی مناسبی برای سایر رسانه‌‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

 

۴) از اینستاگرام دایرکت برای اجرای مسابقات استفاده کنید

از مسابقه‌ی نظرات برتر استفاده کنید. مسابقه‌ی نظرات برتر برای افزایش نظرات و کامنت‌ها حائز اهمیت است. سپس می‌توانید برندگان خود را انتخاب کرده و به آن‌ها بگویید از طریق سیستم پیام‌رسان اینستاگرام دایرکت به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. سپس می‌توانید به طور خصوصی آدرس ایمیل آن‌ها را درخواست کرده و جوایز را برای آن‌ها ارسال نمایید. این راهکار یکی از سازنده‌ترین رویکرد‌های مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی ‌است.

 

۵) هشتگ‌های محتوای تولید شده‌ی کاربران را بررسی کنید

یک رویکرد دیگر نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام هشتگ‌گذاری کاربران است. بسته به نام تجاری‌تان احتمال دارد طرفداران شما مطالبی را در خصوص محصولات شما پست نمایند! این مسئله عموماً در خصوص برندهای مرتبط با مواد غذایی صادق است. چندین هشتگ را بررسی کرده و ببینید چه هشتگ‌هایی وجود دارد؟ از سوی دیگر هشتگ مرتبط با برند خود را بیابید. عکس‌های مرتبط با چنین هشتگ‌هایی را لایک کرده و زیر آن‌ها کامنت بگذارید. آن‌ها احتمالاً از این مسئله که به رسمیت شناخته شدند، هیجان‌زده خواهند شد و به احتمال زیاد در آینده‌ی نزدیک جزئی از طرفداران و دنبال‌کنندگان شما خواهند شد.

 

۶) حساب اینستاگرام خود را پاک‌سازی نمایید

از نرم‌افزارهای مدیریت فالوئورهای خود استفاده کنید و به سرعت آن دسته از کاربرانی را که به محصول و خدمات شما علاقمند هستند را فالو کنید و اقدامات زیر را انجام دهید:

 

– آن‌هایی که فالو نکردند: به سرعت آن دسته از کاربرانی را که شما را فالو نکرده‌اند، آنفالو نمایید.

– فالوکنندگان خود را فالو کنید: آن دسته از کاربرانی را که حساب کاربری‌تان را فالو کرده‌اند، فالو نمایید.

– طرفداران: لیستی از کاربرانی که شما را فالو کرده‌اند اما شما آن‌ها را فالو نکرده‌اید، تهیه نمایید.

– چه کسی مرا آنفالو کرده: لیستی از آن دسته از کاربرانی تهیه نمایید که شما را آنفالو کرده‌اند.

– چه کسی مرا فالو کرده: لیستی از آن دسته از کاربرانی تهیه نمایید که شما را فالو کرده‌اند.

 

۷) تصاویر و ویدیوهای محبوب خود را مجدداً پست کنید

یکی از رویکرد‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی پست مجدد تصاویر و ویدیوهای دلخواه و محبوب از نظر کاربران است. با یک ضربه روی دکمه، بی‌هیچ زحمتی می‌توانید پست‌های موجود را روی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. این کار برای محتواهای تولید شده توسط کاربران بسیار ایده‌‌‌آل خواهد بود.

– تصاویر را علامت گذاری نمایید: تصاویر و ویدیوها را ذخیره کنید تا بتوانید در آینده آن‌ها را مجدداً پست نمایید.

– جستجو: تصاویر و ویدیوهای شگفت‌آور را بواسطه‌ی کاربران و هشتگ‌ها جستجو نمایید.

 

شایان ذکر است که رویکردهای متعددی برای مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی وجود دارد. اینستاگرام(Instagram) که اخیراً به یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی بدل شده نیز از این قاعده مسثتنی نیست. آنچه که در بالا به آن‌ها اشاره شد، تنها بخشی از رویکردهای مدیریت اینستاگرام(Instagram) محسوب می‌شوند.

 

سایر نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام

– ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام

– افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت

– افزایش درگیری مخاطب با صفحه ایستاگرام

– ایجاد رابطه پایدار با مخاطبان

– افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران با استفاده از گیمیفیکیشن

– افزایش آگاهی از برند شما

– تبلیغات محصولات و خدمات شما در صفحات افراد معروف و تاثیرگذار

– تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام

– استفاده درست و حرفه ای از هشتگ

– بردن پست مورد نظر در تاپ هشتگ و اکسپلور

– مشخص کردن بهترین زمان انتشار پست ها

– پاسخ گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت

– ایجاد سوالات جذاب در استوری و درگیری بیشتر مخاطبان با پیج شما و پاسخگویی مناسب به کاربران

– مدیریت یکپارچه پبج اینستاگرام

 

 

برای خرید فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام کلیک نمایید.

 

دیدگاه

  • محمدجواد
  • مهدی
  • محمد
  • محمد
  • محمد
  • علی محمدی تبار
  • علی باقرزاده
  • امیر