معرفی ربات لایک تلگرام

معرفی ربات لایک تلگرام

معرفی ربات لایک تلگرام

شبکه اجتماعی تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه ها در کشور ما می باشد که با امکانات خاص خود ، کاربردهای بسیاری برای کاربران دارد. این شرکت با بهره گیری از ربات ها در برنامه خود ، امکانات خاصی را ارائه می دهد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. با ربات لایک تلگرام می توانید پستی را با قابلیت لایک شدن منتشر کنید. کاربرد ربات های تلگرامی به قدری زیاد است که اکثر کانال ها و گروه ها حداقل از یک ربات استفاده می کنند.

کاربرد ربات لایک تلگرام

اگر قصد برگذاری یک چالش یا مسابقه را دارید ، یا می خواهید از نظر اعضا نسبت به پست خود آگاه شوید ، ربات لایک تلگرام کمک بسیاری به شما خواهد کرد. از کاربردهای مهم این ربات می توان به میزان رضایت کاربران از کانال یا هرچیز دیگر اشاره کرد. همچنین محبوبیت افراد مختلف یا برنده مسابقه زیبایی عکس نیز با استفاده از این ربات می تواند تعیین شود. این ربات توسط خود تلگرام توسعه داده شده و با توجه به رمزنگاری های این شرکت ، امکان هک و یا تقلب در آن وجود ندارد. در نتیجه رای گیری های صورت گرفته با این ربات از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

برای استفاده از این ربات دو راه وجود دارد. راه ساده تر به کاربردن آیدی ربات در صفحه چت می باشد که تنها لایک و دیسلایک های صورت گرفته را به صورت درصدی نمایش می دهد. در این حالت 2 ایموجی لایک و دیسلایک به صورت پیشفرض بر روی دکمه ها قرار می گیرند. جهت انتشار پست در صفحه چت آیدی ربات یعنی Like@ را وارد کنید و یک فاصله بگذارید.

 

معرفی ربات لایک تلگرام

 

در این حالت یک پنجره در بالا به نمایش در می آید که گزینه New post (پست جدید) را نشان می دهد.  حالا باید متن مورد نظر خود که عنوان پست نیز می باشد را انتخاب کنید. پس از آن با انتخاب گزینه مورد نظر ، پست جدیدی منتشر خواهد شد و می توانید با استفاده از دکمه های پست به آن رای دهید. توجه داشته باشید که هر شخص تنها یک بار می تواند نظر خودش را ثبت کند.

انتشار پست لایک دار با استفاده از ربات لایک تلگرام

در این روش بایستی در ابتدا ربات لایک را راه اندازی کنید. برای این کار به آدرس Like@ رفته و Start را بزنید تا ربات شروع به کار کند. حال باید متن مورد نظر خود را وارد کنید تا به عنوان متن پست ارسال شود. در این قسمت می توانید عکس ، فیلم ، وویس و حتی استیکر بفرستید. در مرحله بعد باید ، ایموجی های به کار رفته در دکمه نظر سنجی را انتخاب نمایید. برای این کار حداکثر می توانید 6 شکلک وارد کنید. پس از ارسال ایموجی ها ، ربات پست مورد نظر شما را به همراه دکمه های رای گیری ارسال می کند. حالا با استفاده از گزینه Publish می توانید پست را در هر یک از گروه ها یا کانال های خود ارسال کنید.

 

 

توجه داشته باشید با فوروارد کردن نظرسنجی ها در تلگرام ، دکمه های رای گیری فوروارد نمی شوند و تنها راه استفاده از آن ها ، گزینه Publish می باشد.همچنین ارسال مستقیم پست در کانال تنها در صورتی امکان پذیر است که مدیر کانال باشید. هر دکمه نیز به یک شکلک تعلق دارد و نمی توان چندین ایموجی را در یک دکمه جای داد. هر حساب نیز تنها یک بار می تواند نظر خودش را ثبت کند و در دفعات بعدی ، رای قبلی پاک و بروزرسانی می شود. در ربات لایک برخلاف ربات نظرسنجی تلگرام ، امکان مشاهده رای دهندگان وجود ندارد.

 


معرفی ربات لایک تلگرام

معرفی ربات لایک تلگرام

3.5/5 - (2 امتیاز)
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *