معرفی ممبر اد اجباری تلگرام

معرفی ممبر اد اجباری تلگرام

معرفی ممبر اد اجباری تلگرام

معرفی ممبر اد اجباری تلگرام | به احتمال بالا ، حداقل یکبار برای پیش آمده که بدون اطلاع شما ، در یک گروه تلگرامی عضو شده باشید. پس از این اتفاق از خود پرسیده اید چگونه این اتفاق افتاده است. یکی از روش های جذب ممبر تلگرام اد اجباری می باشد توسط برنامه های تلگرام غیر رسمی صورت می گیرد. در این روش شما بدون هیچ اطلاعی در کانال ها و گروه های مختلف افزوده می شوید.  این کار معمولا توسط ربات های تلگرامی یا پوسته های غیر رسمی تلگرام صورت می پذیرد. این کار معمولا توسط ربات های تلگرامی یا پوسته های غیر رسمی تلگرام صورت می پذیرد.

ممبر های اد اجباری انواع مختلفی دارند که عبارتند از :

اد اجباری معمولی:

ممبر های معمولی بدون توجه عضو یک کانال ها و گروه های تلگرامی خواهند شد و تنها پیامی با عنوان ( شما عضو کانال شدید ) رو به رو خواهند شد. در این روش ریزش ممبر به مراتب بیشتر خواهد شد.

اد اجباری سایلنت:

این روش نیز تفاوت چندانی با اد اجباری معمولی ندارد اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد ، این است که دیگر پیام ( شما عضو کانال شدید ) به اعضا نمایش داده نمی شود و ریزش ممبر ها نسبت به اد اجباری معمولی بسیار کمتر خواهد بود.

اد اجباری هیدن :

این روش که بهترین روش اد اجباری نیز می باشد ریزش بسیار پایینی دارد. با استفاده از روش اد اجباری هیدن ، کاربران نه تنها با پیام عضویت در کانال مواجه نخواهند شد بلکه متوجه حضورشان در کانال نیز نمی شوند و کانال برای آن ها پنهان خواهند ماند. با توجه به ریزش پایین اد اجباری هیدن + واقعی بودن ممبر ها ، یکی از بهترین راهکار های افزایش اعضای کانال ، اد اجباری هیدن می باشد .

در این روش بیشتر کاربران آنلاین را به کانال شما اضافه میشود تا به اندازه ممکن از افزایش ممبرهای که تلگرام خود را پاک کرده اند جلو گیری شود و نتوانند به لیست کانال شما افزوده شوند. همچنین در روش اد اجباری ویو پست ها تغییر بسیاری نخواهند کرد چرا که در لیست کانال ها نمایش داده نمی شود. گزینه مناسب برای افزایش بازدید کانال ، خرید ممبر ممبر آپ تلگرام می باشد.

اگر می خواهید برای یک برند یا شروع یک کسب و کار،  کانال تلگرامی راه اندازی کنید، چون اعتبار کافی ندارید و از طرفی شما به عنوان یک برند که قصد خدمت و اطلاع رسانی را دارید، اعتماد زیادی بدست آورید، و از طرفی خدمات خود را تبلیغ کنید و به مشتریان خود نشان دهید که شما قدرتمند و مورد اعتماد هستید ، در ابتدا شاید مجبور باشید تعدادی ممبر اد اجباری خریداری کنید تا ممبر های واقعی آن کانال اضافه شوند.

اما اگر اگر ادمین یک کانال تلگرامی تخصصی مانند فروش محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه هستید، ما به شما خرید ممبر اد اجباری را توصیه نمی‌کنیم چرا که به خاطر وجود ممبرهایی با رده‌های سنی مختلف اعم از زن و مرد، پیر و جوان ریزش بالایی برای کانال‌های تخصصی شما می‌تواند وجود داشته باشد. خرید این‌گونه ممبرها برای کانال‌های عمومی توصیه می‌شود. لذا برای کسب اطلاع از نوع ممبر مناسب کانال خود روش های جذب ممبر تلگرام را بررسی کنید.

 


معرفی ممبر اد اجباری تلگرام

معرفی ممبر اد اجباری تلگرام

به زیفا امتیاز دهید
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *