رفتن به بالا
تلفن تماس: 02156071204 و 02156078036
سبد خرید   (0 مورد - 0تومان)
  • سبد خرید شما خالی است.

معرفی الگوریتم Page Layout گوگل

معرفی الگوریتم Page Layout گوگل – مقدمه

 

قطعا شناخت الگوریتم های موتور جستجوی گوگل و یادگیری نحوه تعامل با آن ها یک گام جدی در زمینه یادگیری سئو است ؛ که متعاقبا به کارگیری نکات و مباحث آن ها باعث محبوبیت بیشتر شما از نظر گوگل می شود. و چه بسا این مساله باعث افزایش رتبه وبسایت شما و بالا آمدن در کلمات کلیدی مورد نظرتان شود.

در مقالات قبلی با تعدادی از الگوریتم های گوگل تحت عناوین ” معرفی الگوریتم پنگوئن گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم پاندای گوگل ” و ” معرفی الگوریتم کبوتر گوگل ” به طور کامل آشنا شدیم و در این مقاله قصد داریم شما را با الگوریتم Page Layout گوگل آشنا کرده و نحوه تعامل با آن را بیاموزیم.

 

معرفی الگوریتم Page Layout گوگل

قبل از هرچیز باید اذعان کنیم که الگوریتم Page Layout گوگل مانند سایر الگوریتم ها پیچیدگی خاصی ندارد و پیام آن کاملا روشن و واضح است ولی در تعیین جایگاه وبسایت شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وظیفه ی اصلی الگوریتم Page Layout جریمه آن دسته از سایت هایی است که در استفاده ی تبلیغاتی از صفحات وبسایتشان حد را می گذرانند و یا در قرارگیری تبلیغات داخل وبسایت محل های استاندارد را رعایت نمی کنند.

الگوریتم Page Layout گوگل به صفحاتی که دارای تبلیغات زیاد از حد هستند و انبوهی از عناوین تبلیغاتی آن را اشغال کرده اند امتیاز منفی می دهد که این اتفاق باعث کاهش محسوس بازدید خواهد شد. اگر بخواهیم در یک کلام بگوییم استفاده از تبلیغات کمتر و متعادل را سرلوحه خود قرار دهید ، چرا که ناراحتی و نارضایتی کاربران و انجام کارهایی که باعث آزار آن ها در استفاده از وبسایت شود ؛ قاعدتا با جریمه های سنگین گوگل همراه خواهد بود.

 

مواردی که الگوریتم Page Layout گوگل به آن حساس است:

استفاده بیش از حد از موارد زیر الگوریتم Page Layout گوگل را به وبسایت شما حساس می کند که نهایتا باعث جریمه سایت شما خواهد شد. این جریمه می تواند آنقدر سنگین باشد که برخی از صفحات شما را اسپم نماید. پس به آن دقت نمایید.

 

الف) استفاده بیش از اندازه از پاپ آپ و پاپ باکس های مختلف

ب) پر کردن بخش های زیادی از صفحات با متون و بنرهای تبلیغاتی

ج) تعداد لینک های خروجی بیش از اندازه

د) به کار بردن هر نوع تبلیغاتی که باعث ناراحتی و آزار کاربران شود.

 

این نوع تبلیغات علاوه بر غیر حرفه ای بودن و جریمه شدن توسط گوگل عواملی مانند کاهش سرعت ، کاهش انعطاف پذیری سایت ، کاهش محبوبیت نزد گوگل ، آزار مخاطب و کاهش بازدید کننده را به همراه خواهد داشت.

لازم است به این مساله دقت نمایید که باید برای صفحات وبسایت خود چیدمان استاندارد و مناسبی در نظر بگیرید ؛ تبلیغات خود را در مکان مناسب قرار دهید تا به تجربه کاربری استفاده از وبسایت آسیبی نزند. در تصویر زیر نمونه هایی از ترکیب های مناسب در چیدمان صفحات سایت را مشاهده می نمایید. به محل مناسب Header , Sidebar و Content سایت در تصویر دقت نمایید.

 

معرفی الگوریتم Page Layout گوگل

 

 

توصیه هایی کاربردی در استفاده از تبلیغات در صفحات وبسایت

– ما به شما توصیه می کنیم ، از هر نوع چیدمانی که استفاده می کنید در هر بخش نهایتا دو الی سه تبلیغ قرار دهید.

– برای تبلیغات دگمه حذف قرار دهید تا کاربر بتواند به راحتی آن را ببندد.

– از استفاده از تبلیغات بنری رنگارنگ و شلوغ پرهیز نمایید.

– از بهره گیری از تبلیغاتی که با اسکرول کاربر کنار نمی روند و حرکت می کنند ، خودداری نمایید.

– به هیچ عنوان برای کسب در آمد بیشتر تجربه کاربری سایتتان را از بین نبرید تا الگوریتم Page Layout شما را تنبیه نکند.

 

 


 

 

معرفی الگوریتم Page Layout گوگل

معرفی الگوریتم Page Layout گوگل

معرفی الگوریتم Page Layout گوگل

 

 

دیدگاه

  • محمدرضا کریمی
  • امیر
  • محمد
    • رضا ترکی
  • معین
  • علی محمدی تبار
    • رضا ترکی
  • مهدی
  • محمدجواد